
Nova composició! Amanides de primavera amb mil gustos, textures i colors.
Tornar enrereCom no podia ser d’altra manera, l’equip de disseny gràfic d’Eixarcolant segueix treballant per poder compartir amb vosaltres un seguit d’infografies i composicions que us facilitin la identificació de les diferents plantes silvestres comestibles.
Darrerament, heu pogut veure, ja sigui a les xarxes socials o penjades a l’espai de socis i sòcies, 5 casos d’espècies molt conegudes o indispensables pels amants de les silvestres (Boixac de camp, Lletsó petit, Corn de cérvol, Flor rubí i Ravenissa blanca).

Ara que ja les coneixeu bé, ha arribat l’hora de dur-les a taula i per aquest motiu us presentem aquesta nova composició que les utilitza totes per fer una magnífica amanida de primavera.
La tastareu oi? Bon profit!




