Blog

01 de February, 2023

A continuació detallem l’oferta que donarà feina a 1 persona i per la qual busquem a persones interessades. La oferta és per treballar com a Cap de Premsa d’Eixarcolant (relació amb els diferents mitjans + portar les xarxes socials de l’entitat) i dur a terme màrqueting digital i posicionament SEO.

A continuació us detallem l’oferta:

PERFIL DE CAP DE PREMSA I MÀRQUETING DIGITAL

OFERTA DE FEINA (descarregar convocatòria sencera amb tota la informació): https://contingut.eixarcolant.cat/wp-content/uploads/2023/02/Cap-de-premsa-marqueting-digital-1.pdf

Característiques de la convocatòria

Tasques a desenvolupar:

La persona que s’incorpori al lloc de treball desenvoluparà tasques de cap de premsa durant el 60% de la jornada laboral, aproximadament, vetllant perquè tot allò que succeeixi en el si del Col·lectiu tingui ressò en els diferents mitjans (premsa, ràdio i televisió). De la mateixa manera, serà l’encarregada de gestionar les xarxes socials d’Eixarcolant (especialment, tot el que comporta la seva gestió diària, i si s’escau amb acompanyament en la creació de contingut), en coordinació amb l’àrea de comunicació d’Eixarcolant i les diferents línies de treball de l’organització. 

Així mateix, en el 40% de jornada restant treballarà per tal d’assumir les tasques relacionades amb el màrqueting digital i el posicionament SEO. En conjunt, serà clau l’entesa amb l’equip tècnic encarregat de la gestió web així com amb l’equip que coordina i/o treballa a l’àrea de comunicació. Les principals tasques a desenvolupar són:

  • ● Relació amb els mitjans. 
  • ● Redacció i correcció de textos (notes de premsa, articles, etc.). 
  • ● Gestió diària de les xarxes socials d’Eixarcolant i creació de contingut. 
  • ● Assumir les estratègies SEO-SEM del projecte. 
  • ● Definir l’estratègia de màrqueting digital per als productes de les línies d’Eixarcolant (editorial, alimentació i llavors-planter), sempre d’acord amb els objectius estratègics del projecte. 
  • ● Presentació de nous productes i avaluació del potencial de mercat. 
  • ● Avaluació del potencial comercial de productes en fase de prova. 
  • ● Recollida i anàlisi de dades de campanyes de màrqueting i accions comunicatives. 

Requisits: 

- Presencialitat mínima de 3 dies per setmana. 

- Capacitat d’adaptació horària segons les necessitats del projecte. 

- Capacitat d’interlocució amb els mitjans. 

- Coneixements i experiència en copy creatiu, publicitat, comunicació audiovisual, disseny gràfic, web assistant. 

- Experiència en llenguatges periodístic / audiovisual. 

- Experiència en màrqueting digital, estratègia SEO-SEM, gestió de CMS. 

- Experiència i elevada capacitat en la redacció de textos per a públics i canals diversos.

- Carnet de conduir i vehicle propi. 

- Nivell C1 de català. 

  • ● Ètica, transparència i sinceritat. 
  • ● Profunditat de relat. 
  • ● Elevada capacitat comunicativa, oral i escrita. 
  • ● Iniciativa, empenta. ● Ambició i humilitat. 
  • ● Capacitat analítica 
  • ● Assertivitat 
  • ● Empatia 
  • ● Implicació 
  • ● Capacitat de treball en equip 
  • ● Capacitat de gestió i planificació de les tasques 
  • ● Ordre 
  • ● Puntualitat 
  • ● Flexibilitat mental per poder resoldre imprevistos en un context canviant. 
  • ● Esperit crític des del positivisme

Es valorarà positivament: 

- Que les persones candidates coneguin el Col·lectiu Eixarcolant, que en siguin sòcies, i que hagin participat activament en algunes de les activitats del projecte com a voluntàries. - Coneixements botànics en l’àmbit de les plantes silvestres i l’agroecologia. 

Durada i condicions laborals: 

- Incorporació com a persona sòcia-treballadora de la Cooperativa Eixarcolant. És important que els o les candidates tinguin clara la implicació en el projecte a llarg termini, i no percebre-ho en cap cas com una ocupació temporal. 

- Cotització: cotització com a soci/a treballador/a al règim especial de treballadors autònoms (RETA), amb drets millorats gràcies al fons de reserva d’Eixarcolant. El Col·lectiu Eixarcolant es fa càrrec de la quota d’autònoms i de l’IRPF aplicat (14%).

- Jornada de 40h setmanals

- Lloc de treball: presencial a la seu central del Col·lectiu Eixarcolant al municipi de Jorba (Anoia), amb possibilitat de teletreballar una part de la jornada, i amb necessitat de desplaçar-se per Catalunya. 

- Salari: 1.600 € nets mensuals l’any 2023, amb previsió ja acordada fins el 2025 de millora progressiva.

Data d’incorporació: 

L’inici del contracte es preveu durant el mes de març de 2023

Presentació de candidatures i terminis: 

Totes les persones interessades hauran d’enviar el currículum i una carta explicant quina és la seva motivació per entrar a formar part del projecte i perquè creuen que tenen un perfil adequat d’acord amb l’exposat en la present convocatòria. Si s’escau, es valorarà positivament poder llegir algun text de caire periodístic del candidat/a o tenir algunes referències per consultar algun article, llibre o ressenya que hagi escrit. 

Les sol·licituds s’hauran d’enviar per correu electrònic a l’adreça divulgacio@eixarcolant.cat com a molt tard el dia 19 de febrer de 2023 (inclòs). En l’assumpte del correu electrònic hi ha de constar exactament “El nom i cognom de la persona candidata + Cap de premsa i màrqueting digital”. 

Les persones candidates que siguin pre-seleccionades seran notificades la setmana del 20 de febrer i hauran de realitzar una entrevista personal i tot allò que s’estableixi en el procés de selecció.

Comentaris

Aquesta publicació no ha rebut comentaris. Sigues el primer en comentar.

Publicar un comentari